Commando K-T Forum Index
Commando K-T
Team de jeux vidéos

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

The WCL Council

Post new topic   Reply to topic    Commando K-T Forum Index -> Archives -> Mario Kart Wii -> World Clan League -> Archives -> Saison 4
Previous topic :: Next topic  
Author Message
ChypRiotE
KT
KT

PostPosted: Wed 4 Nov - 12:05 (2009)    Post subject: The WCL Council Reply with quote

Après les numéros de carte de crédit, le passeport et les empreintes digitales, le grand [Rv]Bash a décidé d'introduire... le Conseil de la WCL.
http://www.worldclanleague.com/forum/viewtopic.php?f=150&t=2657

Bash wrote:
Dear WCL teams & players,

Following recent concern/opinion amongst the players of the WCL that the rules and hacking investigations may be biased, a WCL council is to be introduced.

The council will decide whether rule/procedure changes are enforced or whether a player cheated or not (amongst other things) making the WCL a true unbiased democracy for the players/teams participating.

Each WCL clan is to now choose 1 member who they believe is best suited to represent their team/players in the council and to reply here with their forum username. You can choose whoever you want, however you like, but you can only have 1 representitive (even if you have 2 teams). Apart from admin (myself and guizben) clans who have members as WCL staff are also only allowed 1 member to join the council (current staff will not have access to the council unless they've been nominated by their clans).

The representitive should be someone who will consult their clan members when rule/procedure proposals are brought forward so that they can cast a vote which represents their team (not just their own opinion - even if their teams vote goes against their personal choice).

Cheating accusations are not to be discussed with their clan or anyone else other than those belonging to the council. Anyone found to break this rule will be kicked from the council and their clan may lose their voice in the council.

You now have until Sunday to decide which member will be your teams representitive.

Feel free to ask any questions.

Thanks

Pour ceux qui n'auraient pas compris, le staff de la WCL a été accusé de ne pas être impartial, d'être méchant, de suxxez à mort du pounay, de sandbaggé, etc... Du coup, ils ont créer ce truc bide pour faire genre "on donne la parole aux clans".
Chaque clan doit choisir un représentant qui sera l'un des membres de l'ésotérique fraternité du conseil de la WCL, et devra se scarifier à la pleine lune le 24 Novembre 2018. En attendant, il aura un pouvoir de décision sur je sais pas quoi...
Ouais, ça fait un peu gouvernement de je ne sais pas quel pays, je sais pas à quoi ça va servir, mais saroxx.

On doit donc déisgner quelqu'un, voici la liste des membres susceptibles de nous représenter:
Gglink
Turbo
Alexiz
Shade
Inter
Chypri
Luna
Ace
Kanye
Xenex
Cirdan
Elfe
Toche
Miguel
nami
LeChien

Voilà voilà, je propose que chacun rédige son programme, avant d'organiser une éléction démocratique.

Last edited by ChypRiotE on Tue 10 Nov - 22:54 (2009); edited 3 times in total
Back to top
MSN Skype
Publicité

PostPosted: Wed 4 Nov - 12:05 (2009)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Alexiz6
KT
KT

Masculin Verseau (20jan-19fev)

PostPosted: Wed 4 Nov - 12:24 (2009)    Post subject: The WCL Council Reply with quote

Chypri m'exclu mais il a raison
et jerry du conseil de la WCL , sa rigole plus
Bonne chance a celui qui y va
Go turbo ou chypri

Back to top
Séb
Designer
Designer

Masculin

PostPosted: Wed 4 Nov - 13:45 (2009)    Post subject: The WCL Council Reply with quote

Votez pour Miguel.

[20:37:24] Toxic: (smirk)it no item jcroi je ferais 180

Back to top
Shade
Lieutenant

Masculin Gémeaux (21mai-20juin) 猪 Cochon

PostPosted: Wed 4 Nov - 13:49 (2009)    Post subject: The WCL Council Reply with quote

Putin j'ai rien compris oi je propose soit gglink vu que c'est le leader mais jpréfairer chypri vu qu'il parle mieu anglais

Back to top
MSN Skype
xenex
KT
KT

PostPosted: Wed 4 Nov - 14:24 (2009)    Post subject: The WCL Council Reply with quote

Tu m'as pas mis :OO: Je suis déçut
M'enfin de toute facon j'aurais pas voulu

Je vote Chypri ou Luna

Back to top
Cirdan
Doyen

Féminin

PostPosted: Wed 4 Nov - 14:32 (2009)    Post subject: The WCL Council Reply with quote

Chypri a sans aucun doute le meilleur programme. Bravo pour ton élection.

Back to top
Elfe
KT
KT

Masculin Gémeaux (21mai-20juin) 狗 Chien

PostPosted: Wed 4 Nov - 15:26 (2009)    Post subject: The WCL Council Reply with quote

Moi jveux bien au pire, j'ai un bon niveau d'anglais, et puis jsuis meilleur pour causer que pour jouer

Back to top
Gglink
Rois sans royaume

PostPosted: Wed 4 Nov - 16:18 (2009)    Post subject: The WCL Council Reply with quote

Y'aura pas d'élection ici nan mais oh. :OO:
Chypri s'en chargera vu qu'il suit bien l'actualité de là-bas et qu'il gère plutôt bien en anglais.

Back to top
MSN Skype
Turbo
Modérateur
Modérateur

Masculin Scorpion (23oct-21nov) 羊 Chèvre

PostPosted: Wed 4 Nov - 20:56 (2009)    Post subject: The WCL Council Reply with quote

Go Chypri

Back to top
MSN
Ace
KT
KT

Masculin

PostPosted: Thu 5 Nov - 21:53 (2009)    Post subject: The WCL Council Reply with quote

ouais
mais moi chui pas inscrit en WCL mon ordi avais bugé ce jour la

pommes,oranges,bannanes :sleep:

Back to top
MSN Skype
Séb
Designer
Designer

Masculin

PostPosted: Thu 5 Nov - 22:59 (2009)    Post subject: The WCL Council Reply with quote

On se retrouvera au WCL council alors chypri

Back to top
Sasugay XIV
Visiteur/Adversaire
Visiteur/Adversaire

Masculin Vierge (24aoû-22sep) 猴 Singe

PostPosted: Thu 5 Nov - 23:47 (2009)    Post subject: The WCL Council Reply with quote

Fake, Seb ARE YOU SPOKENAING ANGLYCH ?

Back to top
Visit poster’s website MSN Skype
Séb
Designer
Designer

Masculin

PostPosted: Fri 6 Nov - 00:04 (2009)    Post subject: The WCL Council Reply with quote

Bah ouais x)

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 21:52 (2019)    Post subject: The WCL Council

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Commando K-T Forum Index -> Archives -> Mario Kart Wii -> World Clan League -> Archives -> Saison 4 All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Create a free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
SwiftBlue Theme created by BitByBit