Commando K-T Forum Index
Commando K-T
Team de jeux vidéos

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

[J3] ES vs EB
Goto page: <  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Commando K-T Forum Index -> Archives -> Mario Kart Wii -> Mario Kart League -> Archives -> Saison 8 -> EB
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Cirdan
Doyen

Féminin

PostPosted: Wed 9 Jun - 13:20 (2010)    Post subject: [J3] ES vs EB Reply with quote

Ah, j'avais lu je pourrai pas jouer les 2 premiers. Bon, je laisse à 18h alors.

Back to top
Publicité

PostPosted: Wed 9 Jun - 13:20 (2010)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Vykodine
KT
KT

PostPosted: Wed 9 Jun - 16:45 (2010)    Post subject: [J3] ES vs EB Reply with quote

Bah pas dispo alors. *-.-*

Back to top
Elfe
KT
KT

Masculin Gémeaux (21mai-20juin) 狗 Chien

PostPosted: Thu 10 Jun - 13:08 (2010)    Post subject: [J3] ES vs EB Reply with quote

Bon vu que les cours finissent demain pour moi, je serai dispo
Le PGM des éclairs is in da place

Back to top
Miguel
Rois sans royaume

Masculin Taureau (20avr-20mai) 羊 Chèvre

PostPosted: Thu 10 Jun - 22:09 (2010)    Post subject: [J3] ES vs EB Reply with quote

Je sais pas si je suis compté dans la LU mais normalement, je peux à 18 et 19h.

The unlucky are nothing more than a frame of reference for the lucky, Mister Fisher. You are unlucky, so I may know that I am not. Unfortunately the lucky never realize they are lucky until it's too late. Take yourself for instance; yesterday you were better off than you are today but it took today for you to realize it. But today has arrived, and it's too late... You see? People are never happy with what they have. They want what they had. Or what others have...I'm a bad man who doesn't waste time wondering what could've been when I am what could've been and what could not have been. I live on both sides of the fence, and the grass is always green. (The Rabbi)

Back to top
Cirdan
Doyen

Féminin

PostPosted: Fri 11 Jun - 12:03 (2010)    Post subject: [J3] ES vs EB Reply with quote

Ouai, tu seras dans la lu. T'es l'un de ceux qui a répondu le plus tôt. 

Back to top
Cirdan
Doyen

Féminin

PostPosted: Sun 13 Jun - 01:13 (2010)    Post subject: [J3] ES vs EB Reply with quote

No comment. Un it que je qualifierai d'it merdique. On a mis 1h30 pour faire 2gp. Il n'est donc pas terminé ... Qui peut jouer quand le dernier gp ? Si c'est demain, organisez direct avec eux car j'suis pas là. 

Back to top
ChypRiotE
KT
KT

PostPosted: Sun 13 Jun - 01:52 (2010)    Post subject: [J3] ES vs EB Reply with quote

Chaud pour toi Cirdan qui devait partir tôt en plus... x3
Enorme score au passage

Back to top
MSN Skype
Ice [Es]
Visiteur/Adversaire
Visiteur/Adversaire

Masculin

PostPosted: Sun 13 Jun - 19:38 (2010)    Post subject: [J3] ES vs EB Reply with quote

Bon, si Necro nous laisse un délai, ce qui est loin d'être acquis, ça vous dirait Mercredi après-midi ?

Back to top
Cirdan
Doyen

Féminin

PostPosted: Sun 13 Jun - 23:44 (2010)    Post subject: [J3] ES vs EB Reply with quote

Pour moi c'est bon.   

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 13:19 (2019)    Post subject: [J3] ES vs EB

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Commando K-T Forum Index -> Archives -> Mario Kart Wii -> Mario Kart League -> Archives -> Saison 8 -> EB All times are GMT + 2 Hours
Goto page: <  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  

Index | Create a free forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
SwiftBlue Theme created by BitByBit